تبلیغات
کهکشان اتومبیل - تویوتا و بازنگری در طراحی کمری

کهکشان اتومبیل

تویوتا به دنبال ایجاد طرحی جذاب و با احساس تر برای نسل آینده کمری است. آکیو تویودا، رئیس این شرکت، شخصاً خواستار تحولی چشمگیر در طراحی کمری همانند پریوس جدید شده است.

2014 Toyota Camry SE

2014 Toyota Camry SE


کوین هانتر، رئیس طراحی تویوتا در ایالات متحده، اعتراف می‌کند که نسل فعلی کمری مورد پسند مشتریان نیست و نقدهای بسیاری دریافت کرده و باید در نسخه جدید اصلاح گردد. و با این وجود این که فروش کمری همچنان قابل توجه است، نیاز به طراحی‌های بهتری در آینده احساس می‌شود.

2014 Toyota Camry  interior

2014 Toyota Camry interior


تویوتا باید به خطوط بدنه هویتی تازه ببخشد و برای بهبود طراحی داخلی و کیفیت مواد درون کابین همانند بیرون اتاق، تلاش کند. نسل فعلی دارای طراحی بیش از حد محافظه کارانه است و قرار است با طرحی تهاجمی تر و پر احساس تر نهایتا تا سال 2017 جایگزین گردد.


تویوتا پریوس نیز قبلاً از فلسفه مشابهی پیروی می‌کرد. اما در حال حاضر به چیزی تبدیل شده که مشتریان از آن انتظار دارند. محصولی متفاوت از کمری که نگاهی به آینده و احساسی با تکیه بر اهمیت آیرودینامیک در محصول نهایی آن دیده می‌شود. این نشان می دهد که حتی خودروهای موفق نیز همواره نیاز به جذب خریداران دارند.تویوتا به دنبال ایجاد طرحی جذاب و با احساس تر برای نسل آینده کمری است. آکیو تویودا، رئیس این شرکت، شخصاً خواستار تحولی چشمگیر در طراحی کمری همانند پریوس جدید شده است.

2014 Toyota Camry SE

2014 Toyota Camry SE


کوین هانتر، رئیس طراحی تویوتا در ایالات متحده، اعتراف می‌کند که نسل فعلی کمری مورد پسند مشتریان نیست و نقدهای بسیاری دریافت کرده و باید در نسخه جدید اصلاح گردد. و با این وجود این که فروش کمری همچنان قابل توجه است، نیاز به طراحی‌های بهتری در آینده احساس می‌شود.

2014 Toyota Camry  interior

2014 Toyota Camry interior


تویوتا باید به خطوط بدنه هویتی تازه ببخشد و برای بهبود طراحی داخلی و کیفیت مواد درون کابین همانند بیرون اتاق، تلاش کند. نسل فعلی دارای طراحی بیش از حد محافظه کارانه است و قرار است با طرحی تهاجمی تر و پر احساس تر نهایتا تا سال 2017 جایگزین گردد.


تویوتا پریوس نیز قبلاً از فلسفه مشابهی پیروی می‌کرد. اما در حال حاضر به چیزی تبدیل شده که مشتریان از آن انتظار دارند. محصولی متفاوت از کمری که نگاهی به آینده و احساسی با تکیه بر اهمیت آیرودینامیک در محصول نهایی آن دیده می‌شود. این نشان می دهد که حتی خودروهای موفق نیز همواره نیاز به جذب خریداران دارند. منبع:مجله پدال

تاریخ : چهارشنبه 2 بهمن 1392 | 03:06 ب.ظ | نویسنده : هومن قرائی مقدم | نظرات

  • قالب پرشین بلاگ
  • مسکن ها
  • ضایعات