تبلیغات
کهکشان اتومبیل - نگاهی گذرا بر تویوتا لند کروزر 2014

کهکشان اتومبیل

گر شما نیز، یکی از طرفداران قابلیت های off-road هستید، شک نکنید، تویوتا لندکروزر هنوز هم برایتان یک انتخاب ایده آل خواهد بود. خودرویی که در قالب نسخه جدیدش با بهبود سازی های فراوان، ظاهرا حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.
.
New Toyota Land Cruiser 2014  front

New Toyota Land Cruiser 2014 front

.
به نظر می رسد، بیشتر آپدیت هایی که بر روی طراحی خارجی صورت گرفته، در جهت خشن تر و با شکوه تر جلوه دادنِ لند کروزر مدیریت شده اند. در نسخه جدید، کالبد دماقه خودرو در کنار چراغ هایی که این بار، اندکی بالاتر رفته و باریک تر شده اند، درک عمیق تری از یورش القا می کند. سپر جلویی اتومبیل نیز، به طرز ماهرانه ای با هدف ارائه زاویه و ارتفاعی کارا، اندکی تغییر پیدا کرده است.
.
    New Toyota Land Cruiser 2014 rear

New Toyota Land Cruiser 2014 rear

.
در طراحی داخلی لندکروزر، به غیر از دو سیستم مولتی مدیا و لمسی به همراه یک نمایشگر نو نوار شده برای راننده، فاکتور دیگری برای شگفت زده کردن شما، وجود نخواهد داشت و هنوز هم نوع چیدمان کنسول مرکزی روی داشبورد، به اندازه کافی ماهییت لوکس بودنِ لند کروزر را نمایش نمی دهد.
.
oyota Land Cruiser interior

toyota Land Cruiser interior

.

در زیر کاپوت لندکروزر، یک موتور 3.0 لیتری با چهار سیلندر و با قابلیت توربو دیزل، سطحی قابل قبول از مصرف و آلایندگی ارائه داده است. از جهت راحتی در رانندگی نیز، تویوتا سعی بسیاری برای بهبود سازی سیستم تعلیق لند کروز به خرج داده است، اما به نظر می رسد، این خودرو، هنوز هم در سطوح خشن، اندکی نا آرام ظاهر شود.

لند کروزر، برای بازارهایی که قابلیت های off-road، یکی از کلید های فروش محسوب می شود، بسیار پیروزمند عمل خواهد نمود. اما با تمام احترام برای تویوتا، اگر کارایی و کیفیت لازم را نداشته باشد، در بازار ایالات متحده و بریتانیا که فاکتور اساسی محسوب می شوند، کنار گذاشته خواهد شد. هرچند، تویوتا، تلاش زیادی کرده است تا در کنار جثه بزرگِ لند کروزر، سطح قابل قبولی از کیفیت و کارایی نیز ارائه دهد، اما باید منتظر بود و جواب این ابهام را از مشتریان و تست های طولانی اش دریافت کرد. منبع:مجله پدال
.
.
فاکتور های فنی :
  • موتور: 3.0 لیتری با چهار سیلندر و قابلیت توربودیزل و قدرت 185 اسب بخار
  • گیربکس: اتوماتیک، پنج سرعته و دو دیفرانسیل
  • 0 تا 100: 11 ثانیه
  • مصرف: 6.74 لیتر در هر 100 کیلومتر
  • آلایندگی: 214 گرم کربن دی اکسید در کیلومتر 


تاریخ : یکشنبه 13 بهمن 1392 | 02:17 ب.ظ | نویسنده : هومن قرائی مقدم | نظرات

  • قالب پرشین بلاگ
  • مسکن ها
  • ضایعات